خبرگزاری کار ایران

ضرورت گسترش تعاونی ها در تحقق مشارکت های مردمی و عدالت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۷۵۳

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: گسترش تعاونی ها در تحقق مشارکت های مردمی و عدالت اجتماعی ضروری است.

 به گزارش ایلنا، آیت الله مصطفی محامی در جمع اعضای شورای معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان گفت : با توجه به تنوع آب و هوایی ظرفیت سیستان و بلوچستان در بخش کشاورزی بسیار بالاست و برای بهره گیری از این استعدادها و توان کار پر حجمی می طلبد تا همه توانمندها به فعلیت برسند.

محامی افزود: پیشرفت اقتصادی و گسترش عدالت اجتماعی باید متوازن هم باشد و تقویت و گسترش تعاونی ها در تحقق این امر مهم ضروری است.

وی تصریح کرد: تجمیع سرمایه ها و جلب مشارکت های مردمی برای توسعه را در گسترش تعاونی باید دنبال کرد .

نماینده ولی فقیه در استان تلاش برای جلب سرمایه‌گذاران بومی و غیر بومی را کاری برد برد  که مایه آبادانی است برشمرد و تاکید کرد مسئولان می‌بایست بیشترین تلاش خود را در تسهیل امر سرمایه‌گذاری در بخش های تولیدی معطوف کنند.

محامی بیان کرد برای جلب اعتماد مردم، با انگیزه قوی،  صبر و پایداری و رعایت اخلاق مسائل و مشکلات را رصد در اسرع وقت مرتفع کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در این نشست گزارشی از طرح های توسعه ای در زمینه خودکفایی تولید گوشت مرغ،  توسعه صنایع تبدیلی و غذایی و گلخانه ای و گیاهان دارویی پرداخت و گفت :برای تحقق توسعه همه جانبه بخش کشاورزی، ٢۶ برنامه در زیر بخش‌های زراعی،  باغی، دام و طیور،  شیلات و منابع طبیعی تدوین کرده ایم و تمامی فعالیت‌های خود برنامه مدارانه و با محوریت جذب سرمایه‌گذاری های بنگاه‌های اقتصادی بزرگ و شخصی و تسهیلات بانکی دنبال می‌کنیم .

محمد علی نیکبخت با اشاره به تدوام خشکسالی در استان اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون بیش از ١٩٠ هزار تن نهاده تأمین و بین دامداران سیستان و بلوچستان توزیع شده که نسبت به سال گذشته افزون بر دو برابر افزایش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز