خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مراغه خبرداد؛

کشف بیش از ۴ تن آرد خارج از شبکه توزیع در مراغه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۶۸۳

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۴ تن و ۲۴۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۴۳۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مراغه، سرهنگ توحید فارسی، از کشف ۴ تن و ۲۴۰ کیلوگرم آرد خارج از شبکه توزیع به ارزش ۴۳۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد جدّی با سوءاستفاده کنندگان و محتکران ارزاق عمومی، مامورین پلیس امنیت عمومی در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو آرد غیر مجاز قاچاق که فاقد هرگونه مدارک مثبت بود را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی مربوطه توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این کالا را ۴۳۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: برخورد جدّی با سوءاستفاده کنندگان و محتکران ارزاق عمومی و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ گزارش کرده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز