خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز خبرداد؛

آغاز طرح تشدید نظارت بر طبخ و عرضه نان در نانوایی‌های تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۶۸۲

طرح تشدید نظارت بر طبخ و عرضه نان در نانوایی‌های تبریز از امروز پنجشنبه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، علی جعفری آذر با اعلام این خبر افزود: در این طرح با کم فروشی، گرانفروشی، کاهش کیفیت و کاهش ساعت نانوایی ها برخورد می‌شود، که ۶۰ اکیپ نظارتی روزانه بر فعالیت حداقل ۵۰ درصد نانوایی های شهرستان نظارت می‌کنند.

وی گفت: این ۶۰ اکیپ وظیفه دارند امروز حداقل در سه نوبت به فعالیت نانوایی ها رسیدگی و نظارت کنند و به این ترتیب امروز حدود یک هزار نانوایی در سطح شهرستان مورد بازرسی قرار می‌گیرند.

علی جعفری آذر خاطرنشان کرد: هیچ کمبودی در عرضه آرد و نان نداریم. 

ایاز برنور، معاون بازرگانی و توسعه صنایع سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی نیز گفت: نانوایی‌ها باید از ساعت ۶:۳۰ صبح فعالیت خود را آغاز کنند.

وی افزود: سهمیه آرد همه نانوایی‌ها شارژ شده و هیچ‌کس حق افزایش قیمت نان را ندارد.

جمعی از شهروندان تبریزی نیز در حاشیه بازرسی اکیپ های سازمان جهاد کشاورزی از فعالیت نانوایی ها در گفت‌وگو با ایرنا، با اشاره به طولانی شدن نسبی صف خرید نان در روزهای گذشته خواستار تداوم جدی طرح تشدید نظارت در این حوزه شدند.

آنان با اشاره به تعطیلی برخی نانوایی های آزاد پز بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه از سوی نهادهای مسئول تاکید کردند.

فرقانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز نیز از مردم درخواست کرد که به هنگام حضور در نانوایی ها به بنر مخصوص قیمت نان و وزن چانه چ، توجه و هر گونه تخلف در گران فروشی یا کم فروشی را سریعا به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز