خبرگزاری کار ایران

در صورت تداوم آلودگی هوا ؛

مدارس سیستان در شیفت عصر تعطیل می‌شود / شهرکی: شرایط سیستان بحرانی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۸۷۱

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در صورت تداوم آلودگی هوا و دریافت اخطاریه جدید هواشناسی مدارس سیستان در شیفت عصر تعطیل اعلام خواهد شد.

عباس پور درویش در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: براساس پیشنهاد ستاد بحران معاون استانداری و فرمانداری زابل، مهدهای کودک، مدارس ابتدایی شیفت صبح به علت آلودگی هوا امروز بیستم اردیبهشت ماه ،تعطیل اعلام شد که در صورت دریافت اخطاریه جدید و تداوم طوفان گرد و خاک، شیفت عصر هم تعطیل اعلام می شود.

 پور درویش افزود: تاکنون اخطاریه ای مبنی بر تداوم شرایط سیستان اعلام نشده و در صورت دریافت اخطاریه، اطلاعیه تعطیلی مدارس را به اطلاع مردم خواهیم رساند و در صورت عدم اطلاع رسانی مدارس در شیفت عصر دایر خواهد بود.

شرایط عادی آب و هوای سیستان 

مدیر بحران استانداری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با ایلنا در این باره گفت: گزارش حادی از آلودگی هوای سیستان به ما اعلام نشده و متاسفانه شرایط فعلی سیستان همواره در منطقه وجود داشته است و به دلیل شدت خشکسالی ، شدت گرد و خاک و آلودگی هوا بیشتر شده است.

علیرضا شهرکی افزود: امروز گزارش بحرانی از منطقه سیستان به ما اعلام نشده و تعطیلی  مدارس سیستان به صورت محلی و به تصمیم ستاد بحران معاونت استانداری و فرمانداری زابل بوده است و خبر تعطیلی مدارس مورد تایید مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان نیست.

وی گفت: طبق اخطاریه های هواشناسی طوفان تا پایان هفته جاری در سیستان و بلوچستان تداوم دارد و از پنجشنبه شرایط بهتر خواهد شد.

شهرکی عنوان کرد: ما اخطاریه های هواشناسی را برای طوفان به فرمانداری ها و راهداری ابلاغ کرده ایم و اقدامات لازم برای پیشگیری از خسارات احتمالی انجام شده است اما هنوز گزارش حادی از وضعیت آب و هوایی منطقه سیستان اعلام نشده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز