خبرگزاری کار ایران

در دیدار با وزیر راه و شهرسازی مطرح شد؛

درخواست محمدیاری برای واگذاری پروژه ملی احداث کمربندی تالش به قرارگاه سازندگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۷۹۷

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به اهمیت محور مواصلاتی ماسال-گیلوان که مسیر اصلی عشایری و اتصال به استان گیلان به اردبیل است بر ضرورت اجرای پروژه بهسازی و آسفالت این محور مواصلاتی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، حسن محمدیاری، نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در خانه ملت با رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دیدار و گفتگو کرد.

محمدیاری در این نشست ضمن تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های حوزه راه، خواستار تسریع در روند واگذاری پروژه ملی احداث کمربندی تالش به قرارگاه سازندگی سپاه جهت ادامه شد.

تبلیغی، همچنین با اشاره به اهمیت محور مواصلاتی ماسال-گیلوان که مسیر اصلی عشایری و اتصال به استان گیلان به اردبیل است بر ضرورت اجرای پروژه بهسازی و آسفالت این محور مواصلاتی تاکید کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در ادامه در خصوص پروژه کمربندی شهرستان رضوانشهر نیز مباحثی را عنوان کرد و از وزی راه و شهرسازی خواستار رسیدگی و نیز تخصیص اعتبار جهت تکمیل این پروژه شد.

در پایان این دیدار، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی، ضمن اعلام موافقت با مسائل مطروحه از جانب نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز