خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس:

خط دوم انتقال آب شرب به کلانشهر شیراز با ظرفیت کامل به بهره برداری برسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۵۰۰

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: تلاش می‌کنیم با مساعدت سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه شرکت برق منطقه‌ای، خط دوم انتقال آب شرب به کلانشهر شیراز با ظرفیت کامل به بهره برداری برسد.

به گزارش ایلنا به نقل از آب منطقه ای فارس، سیاوش بدری در بازدید از خط دوم انتقال آب شرب کلانشهرشیراز که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس، دبیر شورای راهبردی آب استان و مدیرعامل برق منطقه‌ای برگزار شد، گفت: برق تصفیه خانه، ادامه مسیر و سایر مشکلات پیش روی خط دوم انتقال آب شرب به کلانشهر شیراز به زودی و با مساعدت دستگاههای مرتبط مرتفع شده و با ظرفیت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

محمد رحیمی، مجری پروژه خط دوم انتقال آب شرب به کلانشهر شیراز نیز گفت: پروژه خط دوم انتقال آب شرب از سد درودزن به کلانشهر شیراز در حال اجراست.

او عنوان کرد: خط انتقال به طول ۷۷ کیلومتر تا مخازن معالی از جنس لوله فولادی در قطرهای ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ میلی‌متر و دارای تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ هر کدام به ظرفیت ۳ متر مکعب در ثانیه و به ارتفاع ۲۵۰ متر و تونلی به طول ۴.۵ کیلومتر که تاکنون ۸۵ پیشرفت فیزکی داشته است و فاز اول آن در تیرماه ۹۹ به بهره برداری رسیده است.

 

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز