خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

سرقت نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال تابلو و علائم رانندگی در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۲۶۲

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از سرقت نزدیک به ۸۰ میلیارد ریال تابلو و علائم در محورهای مواصلاتی استان در سال گذشته خبر داد.

منصور نصرتی در گفت و گو با ایلنا بیان کرد: در سال گذشته بین ۶۵۰۰ تا ۷۰۰۰ تابلو و علائم ایمنی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال از محورهای مواصلاتی استان به سرقت رفته است.

وی افزود: بیشترین میزان تابلوهای سرقتی به ترتیب در بزرگراهها، محورهای اصلی، کریدورهای اصلی و محورهای فرعی بوده است.

نصرتی اظهار داشت: سرقت تابلوها و علایم هشدار دهنده باعث کاهش اشرافیت و هوشیاری رانندگان و کاهش گویایی و اطمینان خاطر جاده ها مخصوصا هنگام رانندگی شبانه خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: قطعاً یکی از عوامل مواثر در افزایش تصادفات و تلفات جاده ای کمبود و نبود علایم و تابلو های هشدار دهنده است که جهت جلوگیری از سرقت آنها در سال جاری تمهیداتی از قبیل افزایش گشت های ٢٤ ساعته راهداری و استفاده از مصالح غیر فلزی کامپوزیتی که ارزش ریالی برای سارقان نداشته باشد، پیش بینی شده است.

وی از مردم درخواست کرد درصورت مشاهده سرقت تابلو و علائم ایمنی با اطلاع رسانی به پلیس ١١٠ و کلانتری های محلی و تلفن مرکز مدیریت راهها به شماره ١٤١ در جهت جلوگیری از سرقت آنها همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز