خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر مامایی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه:

مرکز ناباروری سطح 2 در شهرستان ساوه راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۶۴۳

مسئول دفتر مامایی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه گفت: با هدف افزایش جمعیت و حمایت از زوجین نابارور مرکز ناباروری سطح 2 در شهرستان ساوه راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه همتی افزود: فضای مناسب برای راه اندازی مرکز ناباروری سطح 2 شهرستان ساوه در نظر گرفته شده و تجهیزات مورد نیاز این مرکز نیز در حال آماده سازی است.

وی ادامه داد: بهبود کیفیت خدمات زایمان، شاخص صفر مرگ مادران باردار و همچنین ارتقاء شاخص سلامت نوزادان، از برنامه های اساسی در راستای جوانی جمعیت است.

مسئول دفتر مامایی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه اظهار داشت: فرهنگسازی و ارتقاء آگاهی مادران باردار به منظور شرکت مؤثر در کلاس‌های آمادگی برای زایمان جزء اولویتهای اساسی دانشکده علوم پزشکی ساوه بوده که دستگاه‌های مربوط نیز باید در این زمینه تلاش کنند.

همتی تصریح کرد: ترویج زایمان طبیعی در بین مادران و ارائه خدمات زایمان بدون درد نقش بسزایی در تحقق اهداف عدالت در سلامت جامعه دارد به طوری که در سال 1399 شاخص خدمات زایمان بدون درد در ساوه حدود 10 درصد بوده که در سال 1400 به 22 درصد ارتقاء یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز