خبرگزاری کار ایران

خسارت یک میلیاردی بارندگی به منابع شبکه آب شرب روستایی نیشابور

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۷۶۰

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: طبق برآورد اولیه، بارندگی های شدید دو روز گذشته بیش از یک میلیارد تومان به منابع و شبکه آب شرب روستایی شهرستان نیشابور خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا اخویان با اشاره به اینکه بارندگی های شدید اخیر در بخش میان جلگه این شهرستان، به خطوط انتقال آب روستای بزق خسارت وارد کرده است افزود: در حال حاضر آب این روستا قطع بوده و نیروهای این شرکت در محل حاضر شده و در تلاشند تا به محض ایجاد شرایط مساعد، کار مرمت لوله جی ار پی این روستا را به سرعت انجام دهند. 

وی اظهار داشت: خوشبختانه در بخش سرولایت نیشابور تمامی روستاها آبدار بوده و مشکلی در تامین آب این بخش وجود ندارد. 

وی خاطرنشان کرد: بخشی از خط انتقال آب به سمت روستای قره گل دچار خسارت شده که نیروهای این شرکت برای رفع آن در انتظار فروکش کردن سیل هستند و  در برخی از تاسیسات نیز گل و لای وارد شده‌ است که با حضور عوامل پیمانکار نگهداری، در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب نیشابور با اشاره به اینکه در بخش مرکزی این شهرستان، مسیرهای حفاری برخی روستاها مانند برمهان و نصیرآباد که در مجاورت رودخانه است، دچار خسارت شده گفت: پیمانکاران و عوامل اجرایی این شرکت آماده ارائه خدمات می باشند.

اخویان خسارت برآورد شده بارندگی های دو روز گذشته که مربوط به خطوط و تاسیسات، جمع آوری و پاکسازی گل و لای از تاسیسات، اجرای آبنماها و بریدهای ضروری منابع و شبکه آب رسانی آب شرب روستایی شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور می باشد را تا چهارشنبه بیش از یک میلیارد تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز