خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۳۵ میلیاردی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۵۴۱

با هوشیاری و تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی یک کلاهبردار با ۳۵ میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح این خبر بیان کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان قشم و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری  از آنان تحت عنوان سرمایه گذاری در شرکت خارجی با وعده پرداخت سودهای هنگفت و متواری شدن کلاهبردار ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کار آگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری افزود: با بررسی های صورت گرفته و اقدامات پلیسی انجام شده  پس از تکمیل تحقیقات مشخص شد دو نفر به صورت مجزا از یکدیگر اقدام به جذب سرمایه و کلاهبرداری کرده اند  که با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قشم و با بهره گیری از توان اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی  متهم شناسایی در قشم  دستگیر شد.

سردار جعفری اظهار کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی واز آن طریق روانه زندان شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه در بین رایج ترین نوع کلاهبرداری حوزه ارزهای دیجیتال می باشد از عموم شهروندان و مردم استان خواست نهایت دقت و احتیاط لازم را در سرمایه گذاری ها داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز