خبرگزاری کار ایران

طی پیامی؛

استاندار آذربایجان شرقی روز کارگر و معلم را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۹۸

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیام های جداگانه به مناسبت روز معلم و روز جهانی کارگر، از تلاش‌ها و زحمات معلمان و جامعه کارگری استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، در پیام عابدین خرّم خطاب به معلمان آمده است: سپاس و ستایش بی‌کران پروردگاری را که انسان را به زیور علم و ادب آراست و موهبت تعلیم و تربیت را به بندگان خاص و خالص خود ارزانی داشت؛ به‌راستی که معلمی، شغل انبیاست و همانان‌اند که پیام شورآفرین و حیات‌بخش معرفت و آگاهی را به ابنای بشر هدیه کرده و غبار جهل و تاریکی را از وجود انسان زدوده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرده است: اساسی‌ترین و تأثیرگذارترین عنصر نظام تعلیم و تربیت، معلمان هستند؛ انسان‌های فرهیخته‌ای که رسالت خطیر اندیشه‌ورزی و هدایت نسل‌ها را به دوش می‌کشند و زندگی خود را فدای آگاهی و معرفت می‌کنند. نقش اثرگذار معلمان و آموزگاران در تحولات تاریخی و فرهنگی، بر هیچ کس پوشیده نیست. همچنان‌که در طول بیش از ۲ سال گذشته، که بیماری کرونا گریبان‌گیر جامعه بشری شده است، این معلمان سخت‌کوش بودند که مجاهدانه به میدان آمدند و با مسئولیت‌پذیری، خلاقیت و مهربانی، مانع از ایستایی چرخ‌ تعلیم و تربیت در کشورمان شدند.

عابدین خرم همچنین در پیامی جداگانه خطاب به کارگران گفته است: ۱۱ اردیبهشت، روز کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تلاش‌های کسانی است که چرخش چرخ‌های اقتصاد و حرکت رو به رشد کشور به سمت قله‌های تعالی و پیشرفت، در گرو دست‌های پرتوان و اندیشه‌های ناب آنان است.

در این پیام آمده است: کارگران عزیز در این شرایط حساس کشور، نقش‌آفرینان اصلی عرصه تولید و خدمات محسوب می‌شوند و حیات و ثبات اقتصادی کشور با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و بحران کرونا، نتیجه تلاش خستگی‌ناپذیر آنان در سنگر کار و تلاش است.

دولت مردمی سیزدهم که با شعار عدالت‌محوری و مردم‌داری، سکان اداره امور اجرایی کشور را برعهده گرفته است، از نخستین روزهای فعالیت خود، حل مشکلات معیشتی مردم بویژه قشر کارگر را جزو اولویت‌ها قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز