خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی در دیدار نمایندگان تشکل های کارگری قم:

کارگر باید از نظر شغلی و معیشتی تأمین باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۱۷۷

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: قوانین بایستی برای رونق کار در جامعه باشد و تدوین قوانین صرفا به نفع کارگر و یا کارفرما مشکلی را حل نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، احمد امیرآبادی در دیدار نمایندگان تشکل های کارگری استان قم، ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به ایشان و پس از آن شنیدن مشکلات جامعه کارگری و بازنشستگی، و یادداشت تمامی نکات مطرح شده، تأکید کرد: در مجلس برای رونق کار و تولید و رفع موانع آن تلاش می کنیم قوانین برای تسهیل و رونق اشتغال باشد و به این موضوع بایستی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فقط به نفع یک گروه تدوین نگردد.

نماینده مردم قم در مجلس اضافه کرد: فرمول و قالب مشخصی برای محاسبه دستمزد کارگران عزیز باید مشخص شود و یک کارگر باید از نظر شغلی و معیشتی تامین باشد تا تولیدکننده خوبی باشد.

احمد امیرآبادی افزود: امنیت شغلی و معیشتی یک کارگر تولیدکننده، از نظر روانی و امنیتی او را در شرایطی قرار می‌دهد که می‌تواند کالای با کیفیت تولید کند.

وی تصریح کرد: برای تامین مسکن کارگران و بازنشستگان عزیز فاقد مسکن در نهضت ملی مسکن و در شورای مسکن استان قم، موضوع مسکن کارگران باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد.

نمایندگان تشکل های کارگری در این جلسه خواستار توجه به تدوین و اصلاح قوانین برای پوشش و افزایش بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان شدند.

گقتنی است: در این جلسه درباره ارتقاء بیمارستان تخصصی ۱۲۵ تختخوابی امام رضا (ع) به سطح فوق تخصصی ، افزایش امکانات و تجهیزات مدرن در بیمارستان و اصلاح راه دسترسی به بیمارستان امام رضا (ع) نیز از سوی نماینده مردم قم مطرح گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز