خبرگزاری کار ایران

استاندار همدان:

حضور مردم در صحنه انقلاب ودفاع از مظلوم همواره پرشور وشعور است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۵۷۲

استاندار همدان با اشاره به مشارکت پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم همدان همیشه در صحنه های مختلف انقلاب حضور پرشور و شعوری داشته اند و امروز نیز به آرمان و خواسته بنیانگذار انقلاب لبیک گفته و روز قدس را به بهترین شکل اجرا کردند.

به گزارش ایلنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس شهر همدان ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم، اظهار داشت: محدودیت‌های کرونایی در 2 سال گذشته مانع برگزاری بسیاری از برنامه ها و اقدامات استان به صورت حضوری شده بود .

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر بزرگداشت این روز، موجب ماندگاری مسئله فلسطین و قدس شریف در وجدان‌  بیدار مسلمانان  جهان می شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور  برخی مردم روزه دار و مومن همدان در ۷۰ نقطه شهری و روستایی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل در حمایت از مقاومت مردم فلسطین علیه اشغالگران آغاز شد.

 روزه داران در شهر همدان حرکت خود را از میدان امام خمینی (ره) آغاز کردند و مسیر چهارراه شریعتی، میدان شریعتی و خیابان پاسداران را طی می کنند و در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر تجمع خواهند کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی سخنران این مراسم بود و نماز جمعه نیز به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در پایان مراسم اقامه شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز