خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

بیش از ۱۲۷ هزار نفر در تربت حیدریه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۹۵

رئیس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه گفت: جمعیت بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و افراد خانواده آنها در شهرستان‌های تربت‌حیدریه، رشتخوار و زاوه زیر پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی، هم‌اینک به ۱۲۷ هزار و ۷۷۲ نفر رسیده‌ است.

محمد شریفی‌مند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،  شمار بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی را در سطح این سه شهرستان ۳۷ هزار و ۸۸۶ نفر اعلام و بیان کرد: تعداد فعلی مستمری‌بگیران اصلی اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه نیز، هشت هزار و ۸۹۸ نفر است.

رئیس اداره تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه به میزان پرداختی‌های این سازمان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: پارسال مجموع مبلغ پرداختی به مستمری‌گیران بازنشسته، از کارافتاده و بازماندگان مشمول دریافت خدمات بلندمدت این نهاد سه هزار و ۸۷۲ میلیارد بود که ۶۹ درصد بیشتر از سال ماقبل شده‌ است.

شریفی‌مند ادامه داد: تامین‌ اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه پارسال برای خدمات کوتاه مدت شامل غرامت، دستمزد ایام بیماری، بارداری، کمک هزینه ازدواج و موارد مشابه آن نیز، بالغ بر مبلغ ۱۷۴ میلیارد ریال پرداخت که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد افزایش یافته‌است.

وی تعداد کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و تعاونی فعال زیرپوشش اینها را در منطقه هشت هزار و ۵۲۳ واحد ذکر کرد و گفت: شمار کارگاه‌های نیمه‌فعال نیز چهار هزار و ۶۸۹ واحد است که پارسال هشت هزار و ۸۵۰ مورد بازرسی کارگاهی و ۶ هزار و ۸۳۷ مورد بازرسی از کارگران ساختمانی انجام شد.

شریفی‌مند ادامه داد: پارسال همچنین ۹ هزار و ۸۲۶ فقره ابلاغ الکترونیکی صادر شد.

وی همچنین گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین، طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی را در دست اقدام داریم و همچنین در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و مقابله با ویروس منحوس کرونا و گسترش دولت الکترونیک، ۳۰ خدمت پرمخاطب خود را بصورت الکترونیک در سامانه اینترنتی به نشانی es.tamin.ir در دسترس مردم عزیز قرار داده‌ است.

شهرستان‌های "تربت‌حیدریه، زاوه و رشتخوار" در مجموع حدود ۳۶۰ هزار نفر جمعیت دارند. افزون بر ۱۷۸ هزار نفر از جمعیت این سه شهرستان ساکن روستاها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز