خبرگزاری کار ایران

در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه مطرح شد؛

اولین دوره برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۲۶۹

مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، سلامت و تغذیه گفت: امسال برای اولین بار شاهد برگزاری نمایشگاه کاملا تخصصی ورزش در اصفهان هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فرهاد رحیمی در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه اظهار داشت: سال های گذشته نمایشگاه ورزش به صورت محدود و در کنار نمایشگاه مانند صنایع بهداشتی و آرایشی برگزار می شد.

وی ادامه داد: هیچگاه این نمایشگاه مستقل و به صورت تخصصی نبود که باور داریم این تنزل جایگاه ورزش را در پی داشت.

این کارآفرین ورزشی افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش را باید مغتنم بشماریم و تلاش کنیم این موضوع نهادینه شود که ورزش، سلامت و تغذیه به تنهایی یک صنعت است و می تواند نمایشگاه مستقل داشته باشد.

وی با اشاره به همراهی شرکت بین المللی نمایشگاه های اصفهان و مدیریت شهری تصریح کرد: امسال با پیگیری های انجام شده و همکاری مدیریت نمایشگاه برای اولین بار فقط نمایشگاه ورزش، سلامت و تغذیه به صورت تخصصی برگزار می شود که قطعا اتفاق خوبی برای استان خواهد بود.

رحیمی اضافه کرد: نمایشگاه ورزش با سلامت و شادابی جامعه در ارتباط مستقیم است و در اکثر نمایشگاه های کشور به صورت غیر تخصصی و همزمان با یک یا چند نمایشگاه دیگر برگزار می شود که اصلا اتفاق خوبی نیست.

مدیرعامل شرکت آرنا پویا خاطرنشان کرد: در شهر اصفهان این قابلیت وجود دارد که الگو و پایلوت برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش در کشور بشود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه مزایای بسیار زیادی برای آن صنعت و اقتصاد آن حوزه دارد یادآور شد: در نمایشگاه تخصصی، دریافت کنندگان خدمات می توانند بهتر تصمیم گیری کنند و عرضه کنندگان نیز در فضای رقابتی می توانند خدمات بهتری ارائه دهند؛ این روند سبب شکوفایی در صنعت ورزش و رویداد های آینده خواهد شد.

رحیمی تاکید کرد: نمایشگاه ورزش یک موضوع کاملا عمومی و برای کل جامعه است و صرف ورزشکاران و باشگاه داران نیست و به همین دلیل از اصحاب رسانه در حوزه های ورزش، اقتصاد و جامعه دعوت می کنیم تا برای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه با ما دراتباط و نظرات و ایده های خود را مطرح کنند.

در پایان این نشست از پوستر نمایشگاه تخصصی ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته رونمایی شد.

این نمایشگاه 9 الی 12 خرداد ماه سال جاری با ظرفیت 150 غرفه در فضایی به مساحت بیش از 4000 مترمربع در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز