خبرگزاری کار ایران

پذیرش ۴۵ هزار اشتراک جدید گاز در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۱۰۱

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: امسال ۴۵ هزار اشتراک جدید در استان پذیرش می‌شود.

به گزارش ایلنا، علیرضا شیخی در گفت و گو با خبرنگاران، از برنامه‌ریزی برای گازرسانی به سه شهر و ۱۵۰ روستای استان طی سال‌جاری خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌ شرکت گاز استان طی سال‌جاری در حوزه گازرسانی شهری و روستایی، افزود: امسال ۱۵۰ روستا و ۳ شهر شامل ۲۰ هزار خانوار روستایی و  ۲۵ هزار خانوار شهری از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

شیخی ادامه داد: با گازدار شدن این روستاها و شهرها در مجموع ۲۰ هزار فقره انشعاب واگذار و ۴۵ هزار اشتراک جدید نیز پذیرش می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه برای اتصال روستاها و شهرهای ذکر شده به شبکه گاز، ۲۰ کیلومتر خط انتقال و یک هزار و 350 کیلومتر شبکه‌گذاری انجام می گیرد، تصریح کرد: برای این میزان پروژه گازرسانی، در بخش شهری ۱۰۸ میلیارد تومان، در حوزه روستایی ۵۶۰ میلیارد تومان و بخش صنعتی نیز ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

شیخی درباره وضعیت گازرسانی‌های سال گذشته نیز گفت: سال قبل ۱۱۶ روستا و ۸۱۳۹ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند و گازرسانی به ۲۰۵ روستا نیز کلید خورد.

وی همچنین به ضریب نفوذ گاز در آذربایجان‌غربی هم اشاره و اعلام کرد: این ضریب در بخش شهری ۹۹.۷ درصد و روستایی نیز ۷۲ درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز