خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد کرونای شهرستان رشت؛

با توجه به کاهش آمار مبتلایان، در بهترین زمان دریافت دز سوم واکسن قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۸۵۳

جانشین ستاد کرونای شهرستان رشت، با اشاره به کاهش آمار ابتلا و فوتی‌های ناشی از همه گیری کرونا در طی هفته گذشته، اظهار داشت: در بهترین زمان ممکن برای تکمیل دز سوم واکسیناسیون قرار داریم.

به گزارش ایلنا از رشت، عبدالله عموزاد در جلسه ستاد کرونا شهرستان، با تاکید بر اینکه عادی انگاری موجب شدت گیری دوباره همه گیری خواهد شد، اظهار داشت: با فروکش کردن شدت همه گیری ویروس کرونا، عادی انگاری تبدیل به مهمترین چالش برای کنترل پیشرفت بیماری گردیده و متاسفانه شاهد کاهش استفاده از ماسک به 59/2 درصد و عدم رعایت قابل قبول فاصله گذاری ها می‌باشیم.

 وی با انتقاد از عدم توجه کافی به لزوم استفاده از ماسک در واحدهای صنفی، خاطر نشان کرد: در هفته گذشته ۴۴۰۵ مورد بازدید از صنوف مختلف صورت پذیرفته که منجر به صدور ۱۲۰ مورد اخطار برای صنوف متخلف و پلمب ۵ واحد صنفی شده است.
 
 سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری رشت با اشاره به روند کند افزایش تزریق دز سوم واکسن کرونا، گفت: در شرایط کنونی نیاز به اطلاع رسانی و تشریح فواید تکمیل مراحل واکسیناسیون به شدت احساس می‌شود و ضرورت دارد تا دستگاه مرتبط با استفاده از فرصت کاهش مبتلایان و با جدیت در زمینه آگاهی رسانی به مردم اقدام کنند.
 
عموزاد با بیان این مطلب که خوشبختانه در طی هفته گذشته شاهد کاهش آمار بستری ها از ۱۱۹ به ۸۱ نفر و فوتی ها از ۱۲ به 3 نفر بوده ایم و اکنون نیز شهرستان رشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به کند شدن چرخه انتقال و گسترش ویروس،کاهش تعداد مبتلایان و فروکش کردن شدت همه گیری، در بهترین زمان ممکن برای تکمیل فرایند تزریق دز سوم واکسن قرار داریم و ضرورت دارد تا مردم از فرصت به دست آمده برای تکمیل مراحل واکسیناسیون خود و رسیدن به سطح قابل قبولی از ایمنی، استفاده کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز