خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت مطرح کرد؛

شهرک های صنعتی، پیشگام تحول در حوزه اشتغال

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۵۳۳

فرماندار رشت با بیان اینکه باید در سال (تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین) شاهد تغییرات ملموس در حوزه تولید و اشتغال باشیم،اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی از جمله دستگاه‌های پیشگام ایجاد تحول در حوزه تولید و اشتغال می باشند.

به گزارش ایلنا از رشت، حمیدرضا امام پناهی در دیدار با سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان با اشاره به اهمیت بهبود زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، اظهار داشت: سرمایه‌گذاران به خاطر وجود زیرساخت‌های مناسب و ارائه خدمات مطلوب در شهرک‌های صنعتی، نسبت به سرمایه‌گذاری در آنها احساس امنیت می‌کنند. 

فرماندار رشت با اشاره به نقش مهم شهرک‌های صنعتی در تحقق شعار سال، خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی با جذب تولیدکنندگان موفق و میزبانی از کارخانجات دارای تولیدات باکیفیت بازار پسند و نیز استفاده از توان شرکت های دانش بنیان می‌توانند پیشگام تحولات مثبت و امیدآفرین در تولید و اشتغال باشند.
 
 وی با تاکید بر استفاده بهینه و به موقع از امکاناتی که شهرک های صنعتی در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهند، گفت: ضرورت دارد تا در مورد زمین‌هایی که به سرمایه‌گذاران واگذار شده ولی تاکنون اقدامی در آنها صورت نگرفته، تصمیم‌گیری و در صورت نیاز با رعایت موارد قانونی به سرمایه‌گذار جدید واگذار شوند.
 
امام پناهی با اشاره به لزوم بررسی علت غیرفعال بودن برخی از سوله ها در شهرک‌های صنعتی، از آمادگی مجموعه فرمانداری برای کمک به رفع موانع رکود و بلا استفاده بودن آنها تاکید کرد.
 
 نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به لزوم حمایت از مشاغلی که امکان رقابت با تولید خارج، ارزآوری وصادرات به سایر کشورها را دارند، اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای شرکت های دانش بنیان می‌توان با ارائه خدمات و حمایت‌های لازم و در اختیار نهادن فضای مورد نیاز جهت استقرار و فعالیت آنها در مجموعه شهرک‌های صنعتی گامی بزرگ در راه افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار برداشت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز