خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان خبر داد؛

واریز افزایش 125درصدی مستمری 62هزار رزمنده با حقوق فروردین ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۴۴۹

نماینده شیراز و زرقان از واریز افزایش 125درصدی مستمری 62 هزار رزمنده با حقوق فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا ابراهیم عزیزی در این رابطه اظهار داشت: امسال به همت کمیسیون تلفیق و همکاری سازمان برنامه و بودجه اعتبارات کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران افزایش ۱۲۵ درصدی داشت که با حقوق فروردین ماه به حساب آنها واریز شد.

وی همچنین در مورد رزمندگانی که شامل این افزایش مستمری شده اند، گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا( مد ظله العالی ) مبنی بر توجه خاص و رسیدگی به امور رزمندگان دفاع مقدس که بیش از 6  ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل را داشته و از شغل و یا دریافت حقوق و امکاناتی بهره مند نشده اند، این افزایش حقوق شامل آنها شده است.

عزیزی افزود: امسال با حمایت ویژه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی و همکاری و مساعدت دولت ، سازمان برنامه و بودجه و پی گیری های مجدانه  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، اعتبارات کمک معیشت بگیران صندوق ایثارگران که در سنوات گذشته از سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کمک معیشت دریافت کرده و درآمد دیگری ندارند ، بیش از 125 % افزایش پیدا کرده و در فروردین ماه سال جاری به حساب آنان واریز شد.

به گفته عزیزی این مستمری به بیش از ۶۲ هزار رزمنده پرداخت خواهد شد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان از برقراری مستمری برای 36هزار رزمنده دیگر نیز خبر داد و گفت: در سال جاری برای بیش از 36هزار نفر از رزمندگان که پیش از این در سازمان های نیروهای مسلح تشکیل پرونده داده و در نوبت عضویت در صندوق ایثارگران سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح بودند، مستمری برقرار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز