خبرگزاری کار ایران

کشف 35 تن برنج تقلبی در تعطیلات نوروزی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۷۸۵۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از کشف 35 تن برنج تقلبی در بازرسی های طرح نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی رحیمی آذر در باره اجرای طرح نوروزی در استان اردبیل عنوان کرد: در طرح نوروزی 1401 که از تاریخ 14 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین سال جاری  در استان اردبیل با حضور  کلیه سازمان های مربوطه برگزار شد از 898 فقره صنوف مختلف استانی از جمله عمده فروشی ها و خرده فروشی ها و توزیع کنندگان و تولیدکنندگان کالاهای  اساسی بازرسی و بازدید به عمل آمد. از این تعداد 317 فقره به تشکیل پرونده منجر شد که متخلفین پرونده های  مزبور در مجموع به مبلغ 4 میلیارد و 65 میلیون و 225 هزار و یک ریال جزای نقدی  محکوم شدند.

وی افزود: اقلام کشف شده دراین گشت های سیار، حدود 35 تن برنج تقلبی، 200 کیلوگرم کنسانتره و 200 کیلوگرم آرد یارانه ای و همچنین قاچاق انواع نوشیدنی ها و مواد محترقه به ارزش 4 میلیارد و 484 میلیون و 565 هزار و 113 ریال  و حدود 200 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی  بوده  که برای هر یک از این تخلفات پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: از ابتدای اجرای  این طرح  تعداد یک هزار و 199 فقره پرونده وارده در بخش کالا وخدمات، 55 فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان و 92 فقره پرونده در بخش  قاچاق کالا وارز، مجموعا یک هزار و 345 فقره پرونده در اداره کل تشکیل شده که از این تعداد یک هزار و 365 فقره  پرونده مورد رسیدگی قانونی واقع شده و متخلفین به  مبلغ 65 میلیارد و 552 میلیون و 319 هزار و 36 ریال  جزای نقدی  محکوم شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز