خبرگزاری کار ایران

اجرای نمایش «نهنگ» در پردیس تئاتر مستقل مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۶۹۰۹

نمایش نهنگ در سالن ارجمند پردیس تئاتر مستقل مشهد به روی صحنه رفته و تا هفته اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مهدی ضیاءچمنی نویسنده و کارگردان نمایش نهنگ، در گفت‌وگو با ایلنا اظهار کرد: نمایش نهنگ با همراهی تعدادی از جوانان دغدغه مند و دوست داشتنی که از شروع کنندگان اجراهای عمومی در مشهد بودند به روی صحنه رفته است، سبک این نمایش به صورت دیالوگ محور طراحی شده و آدم های نمایش نهنگ با بی‌تفاوتی کامل با یک فاجعه رو‌به رو می شوند و این پارادوکس، کمدی احمقانه ای را به وجود می‌آورد.

وی درباره این نمایش اظهار کرد:   نهنگ، گفت و گو درباره ی مسائلی است که هیچ ربطی به داستان و جریان ندارد. آدم ها برای کمک به یکدیگر  درباره ی همه چیز صحبت می کنند اما اقدامی برای کمک وجود ندارد.

ضیاءچمنی بیان کرد: با توجه به محدود بودن تبلیغات و اینکه فقط درفضای مجازی اطلاع رسانی کردیم اما استقبال تاکنون مناسب بوده است و امیدواریم که مخاطبان در مدت اجرای این نمایش نیز همراه ما باشد و به تماشای نهنگ بنشیند.

این کارگردان تئاتر در خصوص اینکه شرایط اجراها در دوران کرونا چگونه بوده، بیان کرد: قطعا کرونا تاثیر خیلی بدی گذاشته و در شرایط وخیم خیلی از هنرمندان را به سمت فلاکت کشانده است، ناامیدی، دلسردی و یاس، تاثیراتی بوده که برای هنرمندان این شهر به یادگار خواهد ماند و اگر دوباره به شرایط بدکرونایی برگردیم قطعا ادامه ی بقا خیلی دشوارتر خواهد شد و احتمالا تمایل برای ادامه ندادن به زندگی یک راهکار خواهد بود.

بازیگران این نمایش نیما بنی اسدی مقدم، میلاد ثناگو، نعیمه دوستی، شهریار شمس، محمدجواد شیری، الهه عبدی، محمدجواد کهن، امیر گل محمدی، ایمان لقمانی، رضا محمودی، امیر میرزائی و سارا یزدان منش به اجرای نقش پرداختند.

نمایش نهنگ از روز یکشنبه ۷ فروردین، در سالن ارجمند پردیس تئاتر مستقل واقع در خیابان صارمی بین میدان حافظ وصارمی ۵۰ به روی صحنه رفته و تا یکماه ادامه دارد.

ورود کودکان نیز به سالن برای تماشای این نمایش ممنوع  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز