خبرگزاری کار ایران

در چهارمین اجلاس شورای عالی استان‌ها؛

برنامه‌های ویژه هفته شوراها تشریح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۹۳۱

احمد صادقی، نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها و رئیس دبیرخانه این شورا، در چهارمین اجلاس شورای عالی استان‌ها در دوره ششم، به تشریح برنامه‌های ویژه هفته شوراها در اردیبهشت سالجاری پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد صادقی در چهارمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که امروز پنچشنبه 18 فروردین ماه 1401 برگزار شد، برنامه‌های هفته شوراها در سال جاری را تشریح کرد.

صادقی با بیان اینکه با دستور رئیس شورای عالی استان‌ها، ستاد برگزاری روز شوراها در دبیرخانه شورای عالی استان‌ها تشکیل شد، گفت: جلسات مختلفی با وزارت کشور و معاونان و کارشناسان دبیرخانه شورای عالی استان‌ها برگزار شد و وزارت کشور نیز علاوه بر استقبال از برگزاری برنامه‌های روز شوراها اعلام کرد با امضای وزیر محترم، تمام استانداران موظف خواهند بود برنامه‌های روز شوراها را به نحو احسن برگزار کنند.

نماینده استان تهران در شورای عالی استان‌ها با اعلام این موضوع که امسال هفته شوراها خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: برای هر روز از هفته شوراها که از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد، عنوان خاصی در نظر گرفته شده و برای آن برنامه‌های خاصی تدارک دیده خواهد شد که به شورای استان‌ها ابلاغ شده تا آن‌ها بر اساس اقتضائات محلی، اقدام به برگزاری برنامه‌ها کنند.

رئیس دبیرخانه شورای عالی استان‌ها در ادامه چهار راهبرد اساسی این شورا در هفته شوراها را تشریح کرد و اظهار داشت: معرفی شورای عالی استان‌ها و شناساندن خدمات شوراهای سراسر کشور به مردم از طریق برنامه‌های مختلف، حضور اعضای شوراها در میان مردم، آموزش جامعه شورایی و رونمایی از سامانه ثبت مصوبات شوراها در سراسر کشور از راهبردهای اساسی این هفته خواهد بود.

صادقی ابراز امیدواری کرد که در هفته شوراها از سامانه آموزش جامع اعضای شوراها رونمایی شود و همچنین با رونمایی از سامانه ثبت مصوبات شوراها در تمام کشور، همه مردم می توانند به مصوبات شوراها دسترسی داشته باشند.

رئیس دبیرخانه شورای عالی استان‌ها در پایان عناوین مصوب روزهای هفته شوراها را این‌گونه اعلام کرد:

۹ اردیبهشت همزمان با روز قدس: شوراها؛ مقاومت و پایداری اسلامی

۱۰ اردیبهشت: شوراها؛ سرمایه اجتماعی و همبستگی ملی

۱۱ اردیبهشت همزمان با روز کارگر: شوراها؛ تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

۱۲ اردیبهشت همزمان با روز معلم: شوراها؛ آموزش و توانمندسازی

۱۳ اردیبهشت: شوراها و نشاط اجتماعی

۱۴ اردیبهشت: شوراها؛ شفافیت، پاسخگویی، فساد ستیزی

۱۵ اردیبهشت: شوراهای شهر و روستاهای پایدار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز