خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در شهرداری کرج انجام شد؛

توزیع بسته معیشتی بین پاکبانان و سبزبانان/ پرداخت کمک هزینه رمضان به نیروهای شرکتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۸۰۷

به مناسبت ماه مبارک رمضان و در نخستین حمایت مدیریت شهری کرج، پاکبانان و سبزبانان شاغل در شهرداری، بسته معیشتی دریافت کردند و همچنین کمک هزینه رمضان به نیروهای شرکتی، پرداخت شد.

به گزارش ایلنا از البرز، با دستور مصطفی سعیدی سیرائی، امسال، پاکبانان و سبزبانانِ کرج در ماهِ مبارک رمضان بسته معیشتی دریافت کردند. 

تحویل بسته های معیشتی به قشر پاکبان و سبزبان در ماه مبارک رمضان، تاکید شهردار کرج بر ضرورتِ توجه بیشتر به کمتربگیران و تکریمِ از زحمات و خدماتِ آنها بود.

همچنین برای نخستین بار در تاریخ مدیریت شهری این کلانشهر، کمک هزینه رمضان در راستای عدالت پرداختی و تبعیض زدایی به نیروهای شرکتی نیز پرداخت شد.

کمک هزینه رمضان در ادوار گذشته مدیریت شهری کرج صرفاً به نیروهای رسمی پرداخت می شد و جمع کثیری از پرسنلِ شاغل در ستاد مرکزی، مناطق تابعه و سازمان های وابسته صرفاً به جهت نوعِ قراردادشان که شرکتی و پیمانکاری بوده است، از دریافتِ این هدیه و سایر پاداش های طولِ سال که به نوعی ترمیم کننده حقوق و کمک هزینه به شمار می رود، محروم بوده اند.

در دوره کنونی مدیریت شهری کرج و در جریانِ بررسی و تصویب لایحهِ بودجه 1401 و به پیشنهادِ شهردار و موافقت و تائید اعضاء شورای اسلامی شهر با تخصیص حدود 100 میلیارد ریال اعتبار مقرر گردید تا تمام پرداختی های طول سال تحت عنوان هزینه های رفاهی به صورت یکسان برای نیروهای رسمی و شرکتی واریز شود.

مصطفی سعیدی شهردار کرج قبلاً قول داده بود که با نگاهِ مثبت و حمایت های اعضاء شورای اسلامی شهر، حل مشکل بیمه تامین اجتماعی و ترمیمِ حقوقی این قشر در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز