خبرگزاری کار ایران

استاندارگلستان:

اتحاد، انسجام، همدلی و دوری از اختلاف موجب تسریع در پیشرفت گلستان می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۹۵۹

استاندار گلستان گفت: اتحاد، انسجام، همدلی و دوری از اختلاف موجب تسریع در پیشرفت گلستان می شود و می توانیم با همراهی همه دلسوزان و مدیران غیرت مند زمینه رشد استان را فراهم کنیم.

به گزارش ایلنای گلستان، علی محمد زنگانه در نخستین جلسه شورای اداری استان اظهارکرد: سفرهایی از جمله سفر بسیار مهم ریاست جمهوری به استان صورت گرفت تا درآمد سرانه خانوار گلستانی را رشد دهد، زمینه کاهش دهک های کمتر برخوردار را در ۷۰ درصد جمعیت روستایی و ۴۰ درصد جمعیت شهری را فراهم آورد.

وی ادامه داد: باید به عنوان چشم انداز همه تا افق ۱۴۰۴ در آمد خانواده گلستانی را به میانگین کشور برسانیم. برای این کار باید درآمد ناخالص استان را از ۵۶ هزار میلیارد تومان به ۱۱۲ هزار میلیارد تومان برسانیم و برای اینکار باید بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت گیرد.

وی گفت: راه اندازی صندوق پیشرفت و توسعه در استان زمینه رشد و رفع برخی مشکلات را فراهم می کند ونباید هیچ انتصابی بدون هماهنگی و فرماندار در شهرستان انجام شود.

وی افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی در تدوین برنامه های ۳۰ گانه بخشی همکاری کنند و به عنوان نمونه سند دامپروری استخراج شده است.

وی خاطر نشان کرد: سفر رییس جمهور مصوبات ارزشمندی با اعتباری بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان که ۱۲ هزار میلیارد تومان آن در حوزه عمرانی، ۱۳ هزار میلیارد تومان در حوزه تسهیلات تقویت تولید و ۴۵۰ میلیون یورو برای سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز