خبرگزاری کار ایران

تقدیر استاندار قزوین از عوامل اورژانس تاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۴۷۹

محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز جمعه در جریان سفر به تاکستان از زحمات نیروهای اورژانس مستقر در جاده‌های این شهرستان برای خدمات رسانی به مسافران و تلاش جهت کاهش تلفات جاده‌ای تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، استاندار قزوین در جریان این سفر همچنین با حضور در محل استقرار نیروهای جهادی همیار پلیس در جاده های تاکستان از تلاش‌های این نیروها در ایام تعطیلات نوروز تقدیر کرد.

استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی و داوطلب برای کاهش تصادفات جاده‌ای برای اولین بار در سطح استان قزوین تحت عنوان «همیاران جهادی پلیس قزوین» رقم خورده که اجرای این طرح با همکاری بین نیروهای جهادی و پلیس موجب کاهش تصادفات جاده‌ای در سطح استان شده است.

استاندار قزوین در ادامه از هتل بغدادی شهر تاکستان بازدید کرد.

در این مجموعه، نمایشگاه اشیای مختلف مردم‌شناسی شهرستان شامل ادوات و ابزارآلات کشاورزی، معیشتی و ابزار کاربردی زندگی به نمایش درآمده که برای مسافران و گردشگران نوروزی از جذابیت های زیادی برخوردار است.

استاندار قزوین در ادامه به مناسبت آغاز سال جدید با آیت‌الله اسلامی امام جمعه تاکستان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدیدها رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و رضا طاهری فرماندار تاکستان استاندار قزوین را همراهی می کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز