خبرگزاری کار ایران

سرپرست پشتیبانی امور دام استان:

ظرفیت ذخیره سازی نهاده‌های دامی قزوین به 70 هزار تن رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۲۶۰

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ظرفیت ذخیره سازی نهاده‌های دامی اداره کل پشتیبانی امور دام استان به بیش از ۷۰ هزار تن رسیده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، سعید ابیت با بیان این مطلب، افزود: به منظور تامین بخشی از نیازهای واحدهای دامی استان این شرکت در قالب قرارداد، تعداد ۹ باب سوله دو هزار متری را اجاره کرد تا نسبت به ذخیره سازی نهاده‌های دامی در آن‌ها اقدام کند.

سرپرست شرکت پشتیبانی امور دام استان قزوین افزود: با این اقدام در سه ماه آخر سال گذشته مقدار ۴۵ هزار تن به ظرفیت ذخیره سازی نهاده‌های دامی در استان اضافه شد.

وی عنوان کرد: استان قزوین در تولید شیر رتبه پنجم و تولید تخم مرغ رتبه ششم را دارد و در تولید گوشت قرمز و سفید نیز از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است.

ابیت گفت: در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین باید تمامی ظرفیت‌ها را برای افزایش تولید با استفاده از ظرفیت‌های علمی و شرکت‌های دانش بنیان به کار بگیریم و زمینه و بستر لازم برای فعالیت واحدهای تولیدی را فراهم کنیم که در این راستا تامین نهاده‌های دامی یک اصل کلیدی و اساسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز