خبرگزاری کار ایران

با هدف دیدار با نخبگان خراسان رضوی، خانواده شهدا و جانبازان؛

رئیس جمهور به مشهد سفر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۳۰۹۲

رئیس جمهور و جمعی از وزرا، معاونان و مقامات ارشد کشور، وارد فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شدند و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولان خراسان رضوی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، تاکنون چند تن از معاونان، مسئولان و مقامات ارشد کشوری وارد مشهد شده و به برخی شهرستان‌ها سفر و برنامه‌های خود را آغاز کرده اند.

زیارت بارگاه منور رضوی، دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا، ملاقات با علما و روحانیان استان، حضور در جمع فعالان اقتصادی با رویکرد تولید، دانش بنیان و اشتغال، برگزاری نشست شورای اداری استان با حضور رئیس دولت و نمایندگان اعزامی وی به شهرستان‌های استان و نشست هیأت دولت از محور‌های سفر ابراهیم رئیسی به مشهد و خراسان رضوی است.

رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه مشهد، مورد استقبال رسمی نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی، استاندار و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفت و بلافاصله برای زیارت مرقد مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) عازم بارگاه منور رضوی شد.

دیدار با نخبگان خراسان رضوی، خانواده معظم شهدا و جانبازان و شرکت در نشست شورای اداری از برنامه‌های هجدهمین سفر استانی رییس جمهوری در سفر به مشهد است.

در این سفر برخی از اعضای هیأت دولت از صبح امروز به صورت جداگانه وارد مشهد و دیگر شهرستان‌های استان شده بودند و برخی نیز همراه رئیس قوه مجریه به مشهد سفر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز