خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:

تعداد شهرستان های قرمز کرونایی در مرکزی به 2 مورد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۸۷۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: بر اساس آخرین گزارش وضعیت رنگبندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وضعیت کرونایی شهرستان شازند قرمز اعلام شده است که با احتساب شهرستان آشتیان، شمار شهرستان‌های قرمز کرونای استان به 2 مورد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد جمالیان افزود: بنابر اعلام این گزارش 4 شهرستان اراک، تفرش، فراهان و خمین از توابع استان مرکزی نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند. همچنین در این گزارش 6 شهرستان ساوه، زرندیه، محلات، دلیجان کمیجان و خنداب نیز در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کدام از شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت آبی کرونایی قرار ندارند، ادامه داد: در حال حاضر وضعیت کرونا در استان مرکزی و شهرستان اراک پایدار است و در صورت رعایت نکردن شیوه‌های بهداشتی امکان آغاز پیک های بعدی وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: از مجموع جمعیت هدف و افراد مشمول دریافت واکسن در استان مرکزی، تاکنون 96 درصد نوبت نخست، 89 درصد نوبت دوم و 48 درصد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

جمالیان با اشاره به اینکه شمار مراجعین و بستری‌های بیماران کرونایی در استان مرکزی رو به کاهش است، تصریح کرد: در این راستا انتظار می رود شهروندان در حد امکان از دید و بازدیدها و همچنین ازدحام در اماکن بسته خودداری کنند، چرا که ویروس کرونا همچنان وجود دارد و نیاز است مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی، با این ویروس مدارا کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز