خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

دورهمی‌های ایام نوروز نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۷۹۶

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دورهمی‌های ایام نوروز نگران کننده است و در هفته های آینده موجب افزایش مبتلایان به بیماری کرونا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، قباد محمدی در اولین جلسه ستاد کرونای استان در سال جدید، اظهار کرد: دورهمی ها در ایام نوروز موجب افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در هفته های آینده خواهد شد و این نگران کننده است.

وی با اشاره به لزوم تکمیل واکسیناسیون توسط همه گروه های هدف، گفت: تمامی مطالعات علمی نشان می دهد که دز سوم واکسن کرونا مرگ و میر را به شدت کاهش می دهد و باید تلاش کنیم همه افراد جامعه دز سوم واکسن را دریافت کنند.

وی همچنین با اشاره به کاهش آمار بستری های کرونا در استان، افزود: در هفته گذشته روند بستریهای کرونا کاهش پیدا کرده و به تعداد ۱۲۰ نفر در کل بیمارستانهای استان رسیده است.

محمدی افزود: از این ۱۲۰ نفر، ۷۰ نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند و این نشان می دهد که آمار مرگ و میر به این زودی کاهش نمی یابد.

وی به رنگ بندی جدید کرونایی در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر شهر قرمزی در استان وجود ندارد و از ۱۴ شهرستان، شش شهرستان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان در وضعیت زرد هستند.

وی با قدردانی از همه دستگاه‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی همکاری دارند، افزود: امیدواریم روند نزولی کرونا در استان همچنان ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز