خبرگزاری کار ایران

افزایش ساعات کار قطار شهری مشهد در روز اول فروردین‌ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۴۲۴

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از آماده‌باش تجهیزات، فضاهای شهری و... مدیریت شهری به منظور استقبال از زائران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی در نشست خبری ستاد اجرایی خدمات سفر که در محل استانداری خراسان‌رضوی برگزار شد، ضمن اشاره به افزایش ساعات کار قطار شهری در روز اول فروردین‌ماه، اظهار کرد: همچنین ده هزار و ۷۵۰ دستگاه تاکسی برای حمل‌ونقل در این ایام در حال آماده‌باش هستند که از این تعداد ۲۴۰ دستگاه برای مسیرهای منتهی به حرم‌مطهر رضوی و ۱۴۰ دستگاه ون در نظر گرفته شده است.

وی افزود: امسال بنا برتکلیف مجموعه فرمانداری و شهرداری از حداکثر اراضی خالی اطراف حرم برای پارکینگ‌ها استفاده خواهیم کرد و پیش‌بینی ما در سال جدید این است که پنج هزار و ۳۰۰ فضای مازاد برای پارکینگ‌ها در نظر گرفته شود که تاکنون سه هزار و ۴۹۶ مورد آن فراهم شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در خصوص ایجاد پارکینگ دائمی، ابراز کرد: چنانچه سرمایه‌گذاران برای ایجاد پارکینگ دائمی اقدامی داشته باشند شهرداری آمادگی ارائه تسهیلات را در این زمینه دارد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد در بخش دیگر سخنان خود به رشد تصاعدی ورود زائران در مبادی ورودی شهر به ارائه تمامی اماکن شهرداری از جمله فرهنگسراها حتی فضاهای اداری برای اسکان زائران اشاره کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: در قالب اجرایی کردن طرح پویش محله بهاری در مناطق حاشیه‌شهر اقدامات مختلفی از جمله گل‌آرایی، نظافت و پاکیزگی، نصب المان و علائم ترافیکی صورت گرفته که با استقبال زیادی از سوی اهالی این مناطق روبه‌رو شده است و درصدد هستیم در سال آینده تعداد این مناطق گسترش یابد.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از اجرایی شدن کارناوال دوچرخه و گل با هدف ترویج حمل‌ونقل پاک در پنج مسیر منتهی به حرم‌مطهر رضوی خبر داد و گفت: این طرح در سال آینده به شکل گسترده‌تری اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: دو نوع المان منظری در میادین اصلی برای زیباسازی شهر و برخی دیگر به منظور عکاسی برای شهروندان و زائران در سطح شهر وبوستان‌ها نصب شده است که از همه زائران و مجاوران درخواست داریم در میادین اصلی شهر جهت گرفتن عکس یادگاری توقف نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز