خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی استاندار عنوان کرد؛

تاکید بر استفاده از نیروهای جوان و باتجربه توسط فرمانداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۰۳۶۷

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: فرماندار قزوین باید به مواردی از جمله استفاده از نیروهای باتجربه و جوان و دارای روحیه انقلابی و ارزشی و برقراری ارتباط و تعامل گسترده با اقشار مختلف مردم توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالحسن کبیری در آئین تکریم و معارفه شهرستان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات استاندار برگزار شد، گفت: تمام افرادی که در دولت جدید خدمت می‌کنند و بویژه فرماندار دکه در این مراسم حضور دارد و این صحبت‌ها درباره وظایف فرمانداری است، باید توجه داشته باشند که برنامه ریزی برای رشد و نهادینه کردن ارزش‌های ایرانی و اسلامی، برقراری و رشد امنیت شهروندان، پیش‌بینی و تشکیل شوراهای مورد نیاز برای بهبود فعالیت‌های مختلف را مد نظر قرار دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: برنامه ریزی و هدایت برای کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی، شناسایی استعدادها، فرصت‌ها و مزیت‌های شهرستان از مواردی هستند که باید مورد توجه فرمانداران باشد.

وی بیان کرد: فرماندار شهرستان قزوین عملکرد خوبی داشت اما تغییر در مدیریت یک اصل است و اگر قرار بود همه مسئولان همیشه برجای خود باشند نوبت به بقیه افراد نمی‌رسید، فلسفه جابه جایی این است که تغیبر در  مدیریت منجر به نگرش و نیروهای جدید در موارد اجرایی است.

در پایان این مراسم از محمد شفیعی، فرماندار پیشین قزوین تقدیر شده و عباس کاظمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان قزوین معرفی شد و به رسم سپاه پاسداران در زمان جدا شدن یک فرد از مجموعه سپاه چفیه‌‌ای از طرف برادر شهیدان محمدرضایی به فرماندار جدید اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز