خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تشریح کرد؛

اعلام برنامه‌های هشتمین دوره طرح آرامش بهاری در فارس

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۶۷۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در تشریح برنامه‌های هشتمین دوره طرح «آرامش بهاری»، از برپایی ۱۸ خیمه معرفت دینی، اعزام ۱۷۰ مبلغ دینی به نقاط مختلف استان و فعالیت شبانه‌روزی ۱۰ مسجد بین راهی خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از اجرای هشتمین دوره طرح «آرامش بهاری» در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: امسال بعد از وقفه دو ساله، طرح نوروزی آرامش بهاری در ۱۹۰ بقعه استان فارس اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ اجرا می‌شود، اظهار کرد: غبارروبی و عطر افشانی بقاع متبرکه و گلزار شهدا در آخرین پنج‌شنبه سال در روز ۲۶ اسفند را شاهد خواهیم بود.

موسوی با اشاره به اینکه ۷۰ مبلغ غیربومی از قم و یکصد مبلغ بومی از فارس به بقاع متبرکه فارس اعزام می‌شوند، تأکید کرد: خیمه معرفت در ۱۸ بقعه متبرکه برپا می‌شود که شامل غرفه‌های چندرسانه‌ای، مجموعه نمایشگاهی عرضه محصولات فرهنگی و اجرای برنامه تبلیغی چهره به چهره خواهد بود. مدیرکل اوقاف فارس راه‌اندازی ۹۰ ایستگاه صلواتی شبانه‌روزی در بقاع متبرکه و محور‌های تردد زائران نوروزی را از دیگر برنامه‌های نوروز ۱۴۰۱ اعلام کرد و گفت: ۱۰ مسجد بین راهی در ایام نوروز، فعالیت‌های شبانه‌روزی خواهند داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: برای ایام نوروز که ممکن است شاهد جمعیت زیادی از میهمانان نوروزی باشیم، آماده‌سازی ۲۰۰ حسینیه برای موارد اضطراری را پیش بینی کرده‌ایم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز