خبرگزاری کار ایران

شمار مصدومان چهارشنبه سوری سمنان به 10 نفر رسید / 2 نفر بستری شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۴۴۵

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تاکنون شمار مصدومین چهارشنبه سوری امسال به 10 نفر رسیده و 2 مصدوم در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد علی طاهری بیان کرد: تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال 1400 در مناطق تحت پوشش دانشگاه 10 نفر بوده که از این تعداد 6 مصدوم در شهرستان سمنان و 2 نفر در شهرستان دامغان و 2 نفر در شهرستان گرمسار دچار حادثه شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه ادامه داد: از مصدومین چهارشنبه سوری 6 نفر از مصدومین مرد و 4 نفر خانم در رده سنی 7 الی 48 سال بودند که 8 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با اشاره به اینکه 2 مصدوم توسط اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: از این تعداد در حال حاضر 1 نفر در بیمارستان کوثر سمنان و 1 نفر در بیمارستان معتمدی گرمسار بستری هستند.

طاهری با تاکید بر اینکه 3 نفر از آسییب دیدگان عابر پیاده و 7 نفر استفاده کننده از مواد منفجره بودند، گفت: بیشترین آسیب به قسمت دست افراد بوده و سایر مصدومین دچار آسیب از ناحیه پا، چشم، سر و گردن شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز