خبرگزاری کار ایران

15 عملیات آتش‌نشانی در "چهارشنبه سوری" کرمانشاه/ انفجار 3 منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۳۴۳

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه با اشاره به انجام 15 ماموریت در چهارشنبه سوری امسال، گفت: در حوادث شب گذشته انفجار سه منزل مسکونی بر اثر استفاده از مواد محترقه غیرمجاز را داشتیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،فرهاد فرهودی  با اشاره به آماده باش 270 نیروی آتشنشان در شب چهارشنبه سوری کرمانشاه گفت: روز گذشته از ساعت 12 ظهر تا 24 شب بیش از 490 تماس با آتشنشانی کرمانشاه برقرار شد.

وی افزود: از مجموع این تعداد تماس 15 مورد آن بر حسب نوع حادثه منجر به اعزام نیرو و اجرای عملیات شد.

فرهودی گفت: از جمله موارد مهم در این 15 مورد، انفجار سه منزل مسکونی در خیابان های جهاد، بهزیستی و سید جمال الدین اسدآبادی بود که متاسفانه بر اثر استفاده از مواد محترقه غیرمجاز به وقوع پیوست.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: دراین حوادث در مجموع هفت نفر دچار مصدومیت شدند.

فرهودی حادثه مهم دیگر شب گذشته را حریق منبع سوخت گازوییل در ورودی پروژه قطار شهری عنوان کرد و افزود: خوشبختانه این آتش سوزی به موقع مهار شد.

وی افزود: همچنین چهار مورد اطفای حریق درختان را داشتیم که بر اثر بی احتیاطی شهروندان دچار حریق شده بودند.

مدیرعامل سازمان آتشنشانی کرمانشاه با اشاره به کاهش ماموریت های آتشنشانی در چهارشنبه سوری امسال، گفت: خوشبختانه نسبت به سال گذشته، کرمانشاه شب آرامی را پشت سر گذاشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز