خبرگزاری کار ایران

در نوروز ۱۴۰۱؛

۱۵سفره هفت سین در کرج پهن می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۱۰۴

سرپرست سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از نصب اِلمان های نوروزی و ۱۵ سفره هفت سین در شهر کرج به مناسبت نزدیکی به ایام نوروز خبرداد.

به گزارش ایلنا از البرز، حمیدرضا عبداله پور اظهار داشت: بیش از ۱۵ سفره هفت سین مقیاس بزرگ نمادین به منظور استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در مراکز شهر کرج پهن خواهد شد.

عبداله پور از نصب این سفره ها در ورودی شورای شهر ، شهرداری مرکز ، دادگستری و فرمانداری کرج  خبر داد و گفت: میادین حافظ ،طالقانی، والفجر ،جمهوری ورودی پارک چمران و آرامستان بهشت سکینه و ترمینال شهید کلانتری و چهارراه گلزار مکان‌هایی دیگری هستند که  جانمایی هفت سین های نوروزی در آنها صورت می گیرد.

این مسئول جانمایی ۳۸ عدد فلاورباکس گل های بهاری های در شهر را نیز از دیگر اقدامات معاونت زیبا سازی در آستانه نوروز ۱۴۰۱ معرفی کرد و افزود: اقدامات مدیریت شهری کرج  برای استقبال از بهار و مسافران نوروزی سرعت گرفته است و تا روزهای پایانی سال ادامه دارد.

سرپرست سازمان سیمامنظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  در پایان اضافه کرد: تجهیز و آماده سازی کلیه بوستانهای شهر از لحاظ تسهیلات رفاهی مورد نیاز مسافرین، گلکاری ویژه در میادین شهر با انواع گل‌های فصلی و بهاری، هرس و مرتب کردن عرصه های فضای سبز همچنین رنگ آمیزی و بهسازی این فضاها در قالب طرح استقبال از بهار انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز