خبرگزاری کار ایران

سرپرست فدراسیون فوتبال استان مرکزی:

با کسی لابی نکردم / سرپرستی فدراسیون توفیق خداوند بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۴۹۶

سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: برای رسیدن به جایگاه سرپرستی فدراسیون فوتبال، با کسی لابی نکردم و برای موفقیت در این سمت به کمک تمامی دلسوزان فوتبال نیاز دارم. در واقع سرپرستی فدراسیون فوتبال توفیقی بود که خداوند به بنده به عنوان یک فوتبالی اعطا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میرشاد ماجدی در مجمع عمومی هیأت فوتبال استان مرکزی که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، برخی مسئولان فدراسیون و رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌های استان مرکزی برگزار شد، افزود: امروز فوتبال ما نیاز به تغییر دارد و اگر تغییر نکنیم در همین جایگاه خواهیم ماند.

وی با تأکید بر اینکه به عنوان سرپرست فدراسیون از شما می‌خواهم که همراهی کنید و برای تغییر تلاش کنید، ادامه داد: ضروری است که در این مسیر نگاه ویژه ای به جوانان داشته باشیم. بر همین اساس در 4 ماه اخیر بیش از 30 هزار استعداد فوتبالی را در سراسر کشور شناسایی کرده ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: در بازه زمانی 5 سال اخیر تاکنون، با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد ریال، میزان 30 هزار مترمربع به سرانه زیرساختهای فوتبالی استان مرکزی افزودن شده است.

عابد حقدادی افزود: با حضور تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر و تیم خوشه طلایی ساوه در لیگ دسته اول، ترمیم زیرساخت استادیوم های اراک و ساوه یک ضرورت ویژه بود. تاکنون برای این اقدام حدود 70 میلیارد ریال هزینه انجام شد و این هزینه کرد همچنان ادامه دارد.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: با حضور تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر، تعداد مدارس فوتبال استان مرکزی در بازه زمانی 2 سال اخیر به 2 برابر افزایش یافته است.

محمدرضا غفاری افزود: هیأت فوتبال استان مرکزی امروز یکی از هیأت های خوب و برخوردار فوتبال کشور است و در تمامی رده های سنی در سطح استان مسابقات فوتبال برگزار می شود.

در این مجمع، انتخابات اعضای هیأت رئیسه هیئت فوتبال استان مرکزی برگزار شد. در این انتخابات محسن حاتمی با 23 رای به عنوان نایب رئیس آقایان، سعیده دربندی با 25 رای به عنوان نایب رئیس بانوان، سیدمرتضی میرحسینی با 23 رای به عنوان نماینده هیئت های فوتبال شهرستان ها و ابوطالب اسماعیلی با 23 رای به عنوان نماینده باشگاه های هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان مرکزی انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز