خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون خدمات خبر داد؛

بوستان های یزد آماده اسکان مهمانان نوروزی/ سه بوستان اجازه برپایی چادر دارند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۸۷۰

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از آماده شدن ۳ پارک کوهستان، پارک مارکار و پارک مهرآوران به منظور اسکان موقت مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محسن ابوترابی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف در ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری اظهار داشت: در راستای آمادگی همه جانبه برای استقبال و اسکان میهمانان نوروزی، سه محل برای اسکان مهمانان بصورت موقت جهت نصب چادر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به آمادگی کامل هتل ها، مهمانسراها و مراکز اقامتی افزود: در همین راستا پارک کوهستان، پارک بزرگ شهر و پارک مهرآوران سه محلی هستند که به عنوان اسکان موقت با امکانات ویژه برای مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است و مهمانان نوروزی فقط در این دو مکان اسکان داده می شوند.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری به ایجاد دوازده نوروزگاه در پنج منطقه شهرداری اشاره کرد و گفت: این نوروز گاه ها در سطح مناطق شامل نوار سبز جنب دروازه قرآن، پارک شهدای کوچه بیوک، پیاده راه میانی بلوار ولیعصر(عج)، پارک مارکار، پارک شهر شادی، محوطه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، پارک مهرآوران، پارک آزادگان، میدان فرهنگ، بوستان آزادشهر، مسجد دورازده امام آزادشهر، میدان امیرچقماق و بلورا بسیج است.

ابوترابی افزود: با توجه به تقارن ایام نوروز با اعیاد شعبانیه، جشن ها و برنامه های مختلف فرهنگی در مناطق مختلف شهر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز