خبرگزاری کار ایران

شرایط سفر‌ها در ایام نوروز در کردستان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۷۸۶

شرایط انجام سفر‌های سالم کردستان در ایام نوروز اعلام شد و شهروندان قبل از سفر باید واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: شهروندان بهتر است قبل از انجام سفر از تکمیل واکسیناسیون خود اطمینان حاصل کنند و از وضعیت همه گیری کووید-۱۹ در مقصد خود مطلع و اطلاعات کافی از گسترش بیماری ها، محدودیت‌ها و قوانین مقصد در زمینه کووید-۱۹ را به دست آورند.


آرزو فلاحی با تأکید بر استفاده از ماسک مناسب در زمان ورود به فضا‌های سربسته و شلوغ، افزود: این موضوع در پایانه ها، وسایل نقلیه عمومی شهری و بین شهری اهمیت زیادی دارد.

 وی گفت: هم وطنان زمانی که علامت دار (تب، سرفه، گلودرد، آبریزش بینی و بدن درد) هستند، تست مثبت برای کووید دارند و یا در دوران استراحت در منزل و قرنطینه ناشی از ابتلا به بیماری و یا قرنطینه ناشی از تماس با فرد بیمار را سپری نکرده اند، نباید سفر کنند.

فلاحی افزود: مردم عزیز در صورتیکه به هر دلیلی مجبور به سفر هستند و واکسیناسیون کامل نداشته اند باید قبل از سفر و پس از بازگشت از مقصد، تست کووید – ۱۹ بدهند.

هرچند شرایط کرونا اکنون استان در وضعیت هشدار قرار ندارد، اما سهل انگار در تعطیلات نوروز می‌تواند شرایط را دوباره در وضعیت قرمز قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز