خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات استان:

بازرسی تعزیرات قزوین برای ایام نوروز تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۵۸۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین استان گفت: با تخلفاتی نظیر گران‌فروشی و احتکار کالا به ویژه اقلام اساسی و مایحتاج عمومی در نوروز با قاطعیت هرچه بیشتر از گذشته و به فوریت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به بازرسی‌های تعزیرات ویژه نوروز گفت: بازرسان این اداره کل همه روزه حتی ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب حضور مستمر در سطح بازار و مراکز عرضه به ویژه مراکز عرضه کالاهای اساسی دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: از ظرفیت نیروهای بسیج در کنار بازرسان دستگاه‌هایی مثل جهاد کشاورزی و صنعت معدن و تجارت برای نظارت و کنترل بازار استفاده هستیم.

وی با بیان اینکه بازار اقلام اساسی و کنترل قیمت‌ها در قزوین با جدیت تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد، افزود: فراوانی خوب و قابل اتکایی از حیث وجود کالای اساسی در استان قزوین وجود دارد و برای ایام باقی مانده سال و نوروز ۱۴۰۱ هیچ نگرانی بابت تامین کالاهای مورد نیاز مردم وجود ندارد.

این مسئول اظهار کرد: به مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای خصوصا واحدهای عرضه دارای سابقه تاکید شده است و هیچ کالای اساسی از جمله برنج، روغن و شکر را در انبارهای خود نگهداری نکنند و همه این اقلام را در فروشگاه در معرض دید مشتریان قرار دهند و پیش از اتمام موجودی، کالاها را در قفسه‌ها پر کنند.

وی ادامه داد: ازمزایای طرح ویژه نوروزی فوریت در رسیدگی‌ها است و متخلفین در این دوره با تشدید مجازات‌ها روبرو می‌شوند.

محمدی گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول تعزیرات حکومتی و تشدید نظارت‌ها در مهر ماه امسال، اداره کل تعزیرات قزوین به هزار و ۱۱۵۰ پرونده تخلف صنفی رسیدگی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز