خبرگزاری کار ایران

شناسایی و دستگیری سارقان ۲۰ تن سرباره فولاد در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۸۰۲

با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان، سارقان ۲۰ تن سرباره فولاد از یکی از مجتمع های صنعتی شناسایی و دستگیر و محموله های سرقتی کشف شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، سردار غلامرضاجعفری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول خبری مبنی بر سرقت محموله های سرباره فولاد از یکی از مجتمع های صنعتی و تولیدی استان و دپو آن در مکان های نامعلوم و سپس بارگیری و انتقال آن‌ها به استان های مرکزی پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با تشکیل تیمی و با انجام کار اطلاعاتی، بهره‌گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند یک کامیون بنز ده چرخ حامل سرباره های مسروقه را شناسایی و توقیف که در تحقیقات صورت گرفته از راننده و سرنشین آن مشخص شد محموله از اطراف یک روستا به مقصد اصفهان بارگیری شده است.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: در تحقیقات تکمیلی صورت گرفته مشخص شد محموله توسط چند نفر تبعه افغانی و بوسیله جرثقیل بارگیری و صاحب بار که فقط یک یا دو بار اول بصورت حضوری جهت اخذ بارنامه مراجعه کرده بود در سایر دفعات بارنامه را بصورت تلفنی سفارش داده است.

سردار جعفری خاطر نشان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ضمن شناسایی سارقان و محل دپو سایر محموله های سرقتی دو نفر از سارقان تبعه افغانی با یکدستگاه خودرو وانت توقیف و به پلیس آگاهی انتقال که متهمان ضمن اعتراف به سرقت محموله های مذکور در بازرسی از محل دپو ۲۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم به ارزش ۳ میلیارد ریال سرباره فولاد مسروقه کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه تحقیقات در خصوص دستگیری و شناسایی دیگر عوامل دخیل در سرقت در استان های دیگر ادامه دارد، تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم پلیس در راستای تحقق شعار سال "تولید،پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با عوامل مخل در آن مانند سرقت است و با توجه به وجود صنایع بزرگ در استان و اهمیت فعالیت این مراکز در اقتصاد کلان استان و کشور از عموم شهروندان و مردم فهیم استان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه اقدامات غیر قانونی و مشکوک، در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ مراتب را به پلیس اعلام کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی جرم ودستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز