خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان؛

فعالان عرصه احسان و نیکوکاری سمنان تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۷۹

با همکاری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکو کاری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، حامد احمدی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صبح امروز _18 اسفند_ در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری در سالن آمفی تئاتر کتابخانه های عمومی شهرستان سمنان، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روز اول شیوع کرونا به منظور کمک به آسیب دیدگان و محرومان، خدمات متفاوتی را ارائه داده است.
 
وی افزود: این ستاد علاوه بر تامین بسته های کمک معیشتی، ساخت و تعمیر مسکن محرومان، درمان بیماران صعب العلاج، پروژه های ساخت مدرسه در بنیاد برکت و ساخت مسکن ملی ارزان قیمت  را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
 
احمدی با اشاره به اینکه تاکنون در شهر سمنان ۳۰۰ واحد مسکن ملی در حال ساخت است، یادآور شد: در شهرهای دیگر هم این پروژه در سال آینده کلنگ زنی می شود.
 
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: این ستاد در سال جاری برنامه های متفاوتی را در زمینه معیشت مردم و آسیب های اجتماعی در دستور کار خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، در خاتمه این مراسم از مسئولان و مدیران فعال در گروه های جهادی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز