خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت اسکان نوروزی در پارک‌های کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۷۹۵

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان به ممنوعیت برپایی چادر در پارک ها و بوستانها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت:اسکان مسافران تنها در مراکز اقامتی مجاز امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،علی صابر گفت: براساس تصمیم وزرات بهداشت تزریق نوبت سوم واکسن از شرایط مسافرت در ایام نوروز است.

وی گفت: همچنین امسال تاسیسات گردشگری جز مشاغل طبقه اول قرار گرفتند و در صورت قرمز بودن شرایط کرونایی  می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به انجام  واکسیناسیون گسترده در کشور گفت:  پیک ششم هم رو به کاهش است و  پیش بینی می‌شود گردشگران به استان کرمانشاه سفر کنند.

وی به تشکیل ستاد هماهنگی  خدمات سفر  در استان اشاره کرد و گفت: ده کمیته  در این زمینه تشکیل و احکام و شرح وظایف  نیز به  آن‌ها  ابلاغ شده است.

صابر همچنین به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی  برای شناسایی بیماران  جدید و جداسازی آن‌ها اشاره کرد و گفت: در این ایام در مبادی ورودی  شهر‌ها  ایستگاههای  اطلاع رسانی فعالیت خواهند داشت.

وی گفت: نمایشگاه‌های عرضه و توزیع صنایع دستی نیز در کنار آثار تاریخی با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضای باز برپا می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز