خبرگزاری کار ایران

فیلم کوتاه «شین و ژین» از شیراز به جشنواره برزیلی راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۸۳۸

فیلم کوتاه «شین و ژین» از شیراز به جشنوارهRNAB Revelando Novos Atores Brasileiros راه یافت.

به گزارش ایلنا، فیلم کوتاه «شین و ژین» به نویسندگی و کارگردانی حسین الهیاری به سیزدهمین دوره از جشنواره  RNAB Revelando Novos Atores Brasileiros  برزیل راه یافت.

یکی از اهداف سیزدهمین دوره جشنواره RNAB Revelando Novos Atores Brasileiros  برزیل  حمایت و باز کردن راه برای فیلمسازان مستعد و از نقاط مختلف جهان است.

جشنواره RNAB Revelando Novos Atores Brasileiros  برزیل  در تاریخ 25 الی 31 مارس 2022 برابر با 5 الی 11 فرودین ماه 1401 با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

شایان ذکر است که این مستند کوتاه پیش از این موفق به کسب بهترین مستند کوتاه از  دوازدهمین دوره جشنواره ی فیلم های کردی زبان لندن و همچنین بهترین فیلم از ششمین دوره جشنواره PREMI TERRA GOLLUT اسپانیا شده بود و این هفتمین حضور بین‌المللی مستند کوتاه «شین و ژین» در بخش فیلم‌های مستند این جشنواره است.

این فیلم روایی شاعرانه از زلزله ی شهرستان سرپل ذهاب دارد.

حسین الهیاری تهیه کننده و کارگردان این مستندکوتاه را برعهده دارد و دیگر عوامل آن عبارتند از مدیر تولید: ابراهیم عبدالحکیمی، فیلمبردار: محمد ناصریراد، موسیقی: مونا رضایی، مشاور موسیقی: نادر مشایخی، تدوین: احسان میلانی، طراح صدا: احسان افشاریان، مدیر روابط عمومی: محمد ناصریراد، صدابردار: علیرضا اکرادی، طراح پوستر: محمود غلامی و پخش این فیلم برعهده شرکت لیمو فیلم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز