خبرگزاری کار ایران

در بازدید از سطح شهر؛

شهردار کمالشهر دستور تسریع در اجرای خدمات عمرانی را صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۲۴۵

شهردار کمالشهر گفت: با وجود مشکلات مالی در حوزه مدیریت شهری، اقدامات عمرانی و خدمات، متوقف نخواهد شد و پیشرفت این روند با همکاری و صبوری شهروندان محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا از البرز، امیر بهمنی در حاشیه بازدید از سطح شهر که به همراه اعضای شورا و معاونان شهرداری کمالشهر و در پیگلایه مردمی از مشکلات شهری، انجام شد،‌ اظهار داشت: انتقادات شهروندان از برخی مشکلات موجود در شهر کاملاً قابل احترام و مستلزم پیگیری معاونین مربوطه و صبوری مردم است چرا که روند رفع برخی از این موارد مانند بهسازی معابر، لکه گیری ، زیباسازی محیطی و ... طبق برنامه ریزی های  انجام شده و زمان بندی مقرر در حال اجراست.

وی افزود: ما با همه توان خود در بخش مالی سعی بر آن داریم تا با تقویت حوزه های عمران و خدمات شهری شرایط را برای تسریع در اقدامات مذکور فراهم آوریم.

بهمنی در  ادامه خاطر نشان کرد: با عنایت به مشکلات مالی که شهرداری با آن روبروست، اقدامات عمرانی و خدمات و طرح ها و برنامه های رفاهی متوقف نخواهد شد و پیشرفت این روند، تنها با همکاری، همدلی و صبوری شهروندان محقق خواهد شد .

وی در خاتمه به معاونین مربوطه دستور اکید داد تا در اسرع وقت و بدون فوت وقت موارد مطروحه را رسیدگی و موانع را به حوزه شهردار  جهت پیگیری منعکس کنند.

در این بازدید مواردی چون :پیشنهاد گشوده شدن زیر گذر بالای رضوانیه از سمت کرج به هشتگرد ، بهسازی فضای سبز حاشیه اتوبان (بالای رضوانیه و  قالبهای صنعتی ایران خودرو)، لکه گیری آسفالت و بهسازی جداول نظافت و روفت و روب و جویهای آب خرمدشت خیابان میثم۲.۳، جدولگذاری و رفیوژ کل خیابان خیابان فجر۱۶،  لکه گیری آسفالت و نظافت میعاد ۲۹ و فرعی های آن و همچنین ترمیم جوی‌های آب کوچه ها از جمله مواردی بود که شهردار کمالشهر ضمن بازدید ، با قید زمان به معاونین دستور رفع آن را داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز