خبرگزاری کار ایران

با هدف کاهش تصادفات جاده ای؛

بازارچه‌های عرضه صنایع‌دستی و سوغات در سمنان برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۲۱۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان گفت: با هدف کاهش تصادفات در جاده های استان بازارچه‌های عرضه صنایع‌دستی و سوغات برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، امیر کرم زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان بیان کرد: ارتقای سامان‌دهی سفرهای ایمن با مدیریت و برنامه‌ریزی مسئولانه، رویکرد اصلی ستاد خدمات سفر در نوروز ١۴٠١ است.

امیر کرم‌زاده افزود: تأمین امنیت مسافران و پیشگیری از ابتلای گردشگران به بیماری کرونا از اولویت اهداف است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با اشاره به اینکه وظایف اعضای ستاد ابلاغ شده است، گفت: فرمانداران، روسای ستادهای خدمات سفر شهرستان‌ها هستند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان ضمن بیان اینکه نوروز سال جدید با حجم بالای مسافران مواجه خواهیم شد، افزود:خدمات‌رسانی مطلوب، نیاز به آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد دارد.

وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی و کاهش تصادفات، تصریح کرد: خدمات‌رسانی مطلوب در ایام نوروز، زمینه‌ساز رونق اقتصادی استان است.

کرم‌زاده با اشاره به اینکه از ظرفیت موکب‌ها برای ارائه خدمات رایگان به مسافران نوروزی استفاده می‌شود، خواستار مشارکت صدا و سیما و رسانه‌های استان برای اطلاع‌رسانی گسترده به مسافران، معرفی ظرفیت‌های استان، پیشگیری از شیوع کرونا و ...شد.

وی ادامه داد: با هدف کاهش تصادفات و بازارچه‌های عرضه صنایع‌دستی و سوغات برپا می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان اظهار کرد: تأسیسات گردشگری استان سمنان با سه هزار و ٧٧٧ تخت، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز