خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا عنوان شد:

استمداد اهالی محاصره شده در برف روستای مودو آرپناه دزفول/ تلف شدن دام‌های روستائیان+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۹۵۱

اهالی یک روستا در بخش شهیون دزفول به دلیل عدم دسترسی جاده‌ای از مدیران شهرستان دزفول و استان خوزستان در پی تمام شدن آذوقه انسانی و علوفه دامی درخواست کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسیرهای روستای مودو آرپناه از توابع بخش شهیون دزفول در پی بارش‌های اخیر مسدود شده و عشایر ساکن در این منطقه در بن‌بست قرار گرفته‌اند.

اهالی این روستا در تماس با خبرنگار ایلنا، از تلف شدن دام‌های خود دادند و از مدیران شهرستان درخواست کمک نمودند.

یکی از این اهالی گفت: آذوقه انسانی هم تمام شده و به‌شدت به کمک نیازمندیم. تنها راه انتقال کمک از طریق بالگرد است و با توجه به شرایط منطقه نیاز فوری به ارسال کمک از طریق بالگرد است.

بخشدار شهیون نیز به خبرنگار ایلنا گفت: در یک مرحله طی یک ماه گذشته کمک‌های دامی و انسانی به این منطقه و مناطق دیگری مثل احمد فداله و روستاهای مسدود شده ارسال شد و هم اکنون هم در حال رایزنی هستیم تا کمک‌های دیگری را به منطقه ارسال کنیم.

لازم به ذکر است، تصاویری که از این منطقه به دست خبرنگار ایلنا رسیده است تاریخ و زمان دقیق آنها مشخص نیست، اما اهالی این روستا می‌گویند که مربوط به چند هفته گذشته است.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز