خبرگزاری کار ایران

استیضاح شهردار رشت اعلام وصول شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۶۶۴

استیضاح شهردار رشت با ۸ رأی اعضای شورای اسلامی این شهر اعلام وصول شد.

به گزارش ایلنا از رشت، استیضاح شهردار رشت در جلسه شورای شهر اعلام وصول شد و سید امیرحسین علوی یکشنبه هفته آینده به منظور پاسخگویی به سوالات اعضای شورا باید در صحن حضور یابد.

ساعت ۱۰ صبح یکشنبه هفته آینده در جلسه فوق العاده شورا، نشست استیضاح سید امیرحسین علوی برگزار می‌شود و بر اساس قانون اگر همین ۸ عضو رأی به برکناری شهردار بدهند، پایان کار علوی در شهرداری می‌شود و بلافاصله سرپرست شهرداری تعیین خواهد شد.

محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت شامگاه چهارشنبه در بیست و هشتمین جلسه شورای اسلامی این شهر ضمن گرامیداشت دوم اسفندماه روز زبان «گیلکی» اظهار داشت: ۵ اسفندماه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس است، در دنیای امروز مهندسان در بالا بردن سطح زندگی و رفع نگرانی‌های مردم در بخش‌های مختلف به ویژه در ساخت واحدهای مسکونی بسیار تأثیرگذار هستند.

وی در ادامه سخنان خود برقراری عدالت را یکی از اساسی‌ترین خواسته‌های مردم در تمامی بخش‌ها برشمرد و ابراز داشت: عدم عدالت همواره باعث مشکلاتی برای شهر خواهد شد و با توجه به اینکه روز وکلا نیز در پیش است می‌توان گفت که وکلا برای تحقق عدالت و احقاق حقوق مظلوم نقش بسیار تأثیرگذاری دارند.

کارگرنیا با اشاره به نامگذاری یک خیابان در رشت به نام پرستار فداکار گیلان شهید «نرجس خانعلی‌زاده» گفت: به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، این پرستار فداکار در سن ۱۶ یا ۱۷ سالگی حضانت یک کودک یتیم را برعهده گرفته بود که جای تحسین دارد و امروز این پرستار ایثارگر نخستین شهیده سلامت در کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز