خبرگزاری کار ایران

سرقت وسایل خانه با خودروهای سرقتی در نیشابور/ سارقان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۷۳

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری متهمان به سرقت وسایل خانه روستائیان با خودروهای سرقتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بلهرات بخش میان جلگه شهرستان نیشابور در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید مضنون که راننده خودرو به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت لیکن در ادامه با سرعت عمل پلیس، خودرو متوقف می شود.

وی افزود: در ادامه با استعلام های به عمل آمده، مشخص شد خودرو مورد نظر سرقتی، ضمن این که پلاک خودرو نیز مربوط به خودرو پراید سرقتی دیگری است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در ادامه ماموران انتظامی به سرنخ مهمی دست پیدا کردند و متوجه شدند هر دو متهم، راننده و سرنشین سابقه دار و بدلیل سرقت از خانه های روستایی سطح شهرستان نیشابور و هم چنین یکی دیگر از شهرستان های مجاور تحت تعقیب پلیس آگاهی هستند. 

سرهنگ حسینعلی زاده خاطر نشان کرد: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به سرقت ۲ دستگاه خودرو پراید و هم چنین ۳ فقره سرقت وسایل خانه روستائیان اعتراف کردند که با دستور مقام قضایی پس از تشکیل پرونده جهت ادامه تحقیقات به منظور کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز