خبرگزاری کار ایران

پیوستن چهار بازیکن جدید به سپیدرود رشت و فسخ قرارداد پنج بازیکن

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۰۱۱۹

حکیم حزباوی‌پور،کیوان یاراحمدی، میثم حسین‌پور و علیرضا صبوری با عقد قراردادی در نیم فصل به سپیدرود رشت پیوستند همچنین سپیدرود تا این تاریخ در نیم فصل با آیدین مسعودی، رضا فخری، نیما عموزاده و رضا کاسب به دلایل مختلف فسخ قرارداد کرده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حکیم حزباوی‌پور مهاجم اهوازی فوتبال ایران پیراهن سرخ سپیدرود را بر تن کرد.

مهاجم خوزستانی ۳۶ ساله اهل اهواز است و در لیگ برتر در تیم‌های نفت و گاز گچساران، صنعت نفت آبادان، فجرسپاسی و فولاد خوزستان بازی کرده است و در لیگ دسته اول هم در ایرانجوان بوشهر، آلومینیوم هرمزگان و مس رفسنجان به میدان رفته است و با تیم‌های شهرداری بندرماهشهر و ویستاتورین تهران از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کرده است.

همچنین میثم حسین‌پور دروازه بان ۲۴ ساله دو فصل اخیر شهرداری نوشهر با عقد قراردادی به سپیدرود رشت پیوست.

حسین‌پور که زاده لاهیجان است در تیم‌های پایه ملوان، راه آهن، پرسپولیس حضور داشت و سه سال در امید و بزرگسالان سایپا عضویت داشته و سپس به شهرداری نوشهر پیوست و در لیگ دسته سوم و دسته دوم در این تیم بازی کرده است.

در خریدی دیگر، علیرضا صبوری مهاجم پیشین سپیدرود رشت که فصل جاری در استقلال ملاثانی حضور داشت، با عقد قراردادی به تیم سابق خود ملحق شد.

صبوری ۲۸ ساله که زاده لنگرود است فوتبالش را در سال‌های پایانی دهه‌ی ۸۰ از باشگاه سپیدرود آغاز کرد و سپس در لیگ دسته اول به تیم فولادنوین اهواز پیوست و با این تیم به لیگ برتر صعود کرد و یک فصل هم در لیگ برتر در نفت تهران حضور داشت.

وی به جز آن در لیگ دسته اول در تیم‌های نیروزی زمینی تهران، چوکای تالش و فصل جاری در تیم استقلال ملاثانی بازی کرده و در لیگ دسته دوم در تیم‌های داماش، شهرداری فومن و سردار بوکان به میدان رفته است.

کیوان یاراحمدی مدافع ۲۴ ساله نفت و گاز گچساران نیز با عقد قراردادی به عضویت تیم سپیدرود رشت درآمد.

یاراحمدی، زاده درود لرستان است و در تیم‌های امید ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان به میدان رفته و در تیم‌های بزرگسالان فولادنوین اهواز و نفت و گاز گچساران بازی کرده است.

وی در تیم ملی جوانان ایران در دوره سرمربیگری امیرحسین پیروانی عضویت داشته است و قهرمانی امیدهای کشور را در کارنامه دارد.

سپیدرود تا این تاریخ در نیم فصل با آیدین مسعودی، محمد لطفی، رضا فخری، نیما عموزاده و رضا کاسب به دلایل مختلف فسخ قرارداد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز