خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تقویت آموزش مهارت‌های زندگی به شهروندان / اردبیل آماده میزبانی از گردشگران کشورهای عضو اکو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۷۹

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: با توجه به اینکه اردبیل برای سال 2023 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تعیین شده، لذا در این خصوص آموزش های شهروندی و توریست‌پذیری در حال تدوین و اجرایی شدن می باشد.

اباصلت ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: جزوه های آموزش شهروندی در قالب پیام های شهروندی با رویکرد توسعه فرهنگی، آموزش و احترام به حقوق شهروندی در حوزه های حمل ونقل و ترافیک، پسماند، گردشگرپذیری، پدافند غیرعامل و مدیدیت بحران و حفاظت از محیط زیست تدوین شده و در اختیار گروه های هدف قرار خواهد گرفت. 

وی با اشاره به اینکه هدف از تدوین این جزوه ها فرهنگ سازی است، گفت: امیدواریم با حداقل هزینه و بهره گیری از این جزوات آموزشی، شاهد ارتقاء مشارکت اجتماعی مردم در امورات شهر باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: اولین جزوه شهروندی مربوط به ارائه  آموزش های شهروندی به رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی است که در این جزوه به آداب رفتاری و گفتاری، رعایت شئونات اجتماعی و نحوه برخورد با مسافران اشاره شده که توسط مربیان مجرب این آموزش ها به رانندگان حمل ونقل عمومی ارایه خواهد شد.

ابراهیمی همچنین با اشاره به اینکه اردبیل در سال ۲۰۲۳ بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو انتخاب شده، گفت: فرهنگ میزبانی عنوان جزوه ای دیگر است که فرهنگ توریست پذیری و نحوه برخورد شهروندان با گردشگران داخلی و خارجی را بیان می کند که در این جزوه، آموزه های موردنظر بصورت پیام های شهروندی ارائه شده است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: داشتن شهری آباد و سالم مستلزم  داشتن تعاون و همکاری شهروندان است و این وظیفه ای مهم برای سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است تا با ارائه پیام های شهروندی این امر بیش از پیش تبیین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز